یادداشت
گفتگو و گزارش

در گفت و گو با اَفتونیوز،


مدیرکل بانوان به ابهامات کنگره زنان اثرگذار استان پاسخ داد/ املای نانوشته غلط ندارد!  

۱۵۰ نفر آثار و رزومه خود را از سراسر استان برای ما ارسال کردند. هیئت داورانی برای داوری آثار و رزومه ها در حیطه های مختلف علمی، اقتصادی و فرهنگی-اجتماعی مشخص شد و رزومه هر نفر توسط سه داور داوری شد و میانگین نمره ای که سه داور داده بودند به عنوان نمره در نظر گرفته شد.

 مدیرکل بانوان به ابهامات کنگره زنان اثرگذار استان پاسخ داد/ املای نانوشته غلط ندارد!   

 اَفتونیوز|  کنگره زنان اثرگذار برای اولین بار در روزهای اخیر برگزار شد.
بعد از معرفی زنان اثرگذار این کنگره مورد نقد رسانه ها قرار گرفت، اَفتونیوز در این رابطه گفت و گویی با عاطفه سادات مدبر نژاد مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری انجام داده است و وی پاسخی به ابهامات موجود داده است.
مدبرنژاد در رابطه با برگزاری این کنگره عنوان کرد، در ابتدا لازم می دانم از اصحاب رسانه که دلسوزانه و در جهت بهتر شدن کار این کنگره را مورد نقد قرار دادند تشکر کنم و بیان کنم که مسلما هر کاری برای نخستین بار دارای ایراداتی خواهد بود و نقد دلسوزانه و منصفانه می تواند ما را در جهت بهتر شدن کار یاری کند و قطعا املای نانوشته غلط ندارد.
وی در ادامه اضافه کرد، کنگره بانوان تاثیرگذار از اوایل بهمن ماه سال جاری کلید خورد. در ابتدا شاخص هایی برای شرکت در این کنگره تعریف شد که از آن جمله می توان به مهارت های مختلف، تالیفات، دستاورد ها، فعالیت ها در عرصه جهاد تبیین، فعالیت ها در عرصه جمعیت و... اشاره کرد.
برای اطلاع رسانی بهتر، لینکی برای شرکت در کنگره تعریف شد و از طرق مختلف از جمله صدا و سیما، سایت های مختلف خبری، مکاتبه اداری با فرمانداری ها، مکاتبه اداری با تمامی ادارات سازمان ها و نهاد ها و... اطلاع رسانی برای شرکت در این کنگره صورت گرفت. حتی یکی از رسانه ها که منتقد اطلاع رسانی بود خود از جمله سایت هایی بود که در ۵بهمن ماه خبر برگزاری کنگره و لینک ثبت نام را منتشر کرده بود.
این مدیر دولتی در ادامه تشریح کرد، نزدیک به ۱۵۰ نفر آثار و رزومه خود را از سراسر استان برای ما ارسال کردند. هیئت داورانی برای داوری آثار و رزومه ها در حیطه های مختلف علمی، اقتصادی و فرهنگی-اجتماعی مشخص شد و رزومه هر نفر توسط سه داور داوری شد و میانگین نمره ای که سه داور داده بودند به عنوان نمره در نظر گرفته شد.
وی خاطر نشان کرد، بدون شک زنان اثرگذار استان ما بسیارند ولی ما اصل را از ابتدا براین گذاشتیم که ما از بین آثار دریافتی داوری و منتخبین را تجلیل کنیم؛ البته اثر گذاری قطعا مفهومی وسیع دارد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در ادامه گفت عده ای نقد کرده بودند که زنان اثرگذاری بودند که در این کنگره دیده نشدند که باید عرض کنم که قطعا همینطوره و زنان اثرگذار دیگری وجود دارند که ما امکان دیدن آنها را نداشتیم چون ثبت نام نکرده بودند و داوران ما بین کسانی انتخاب کردند که صرفا ثبت نام کرده بودند و این به معنای آن نیست که افراد اثرگذار دیگری نیستند قطعا زنان اثرگذار بیشتری در استان داریم.
مدبرنژاد در ادامه اشاره کرد، در جشن باشکوه روز زن که در تاریخ ۲۷ دی ماه در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با حضور مردم عزیز، نماینده محترم ولی فقیه، استاندار، معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، معاون محترم اجتماعی سپاه فتح و مدیران و مسئولین استانی و در سایر شهرستان ها هم به همت امور بانوان فرمانداری ها و ادارات مختلف برگزار شد از تعدادی از بانوان از جمله تعدادی از مدال آوران زن در عرصه ورزش تجلیل به عمل آمد اما در این کنگره صرفا کسانی دعوت و رزومه کسانی داوری شد که در سایت کنگره ثبت نام کرده بودند.
وی در پایان تصریح کرد، در جایی نقد های غیر منصفانه ای نسبت به انتخاب شدن تعدادی از فرهنگیان عزیز در این کنگره صورت گرفت که باعث ناراحتی و دلخوری این عزیزان شد.
بدون شک نقش معلم و اثرگذاری معلم در جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست و اثری معلمان می توانند بر جامعه داشته باشند بدون شک بسیار است و نیاز هست نگاهمان را به این موضوع تغییر دهیم و بدانیم که کار معلمی انسان سازی است و چه رسالتی عظیم تر از این.
البته باید به نکته نیز اشاره کنم که این فرآیند شناسایی برای چاپ کتاب زنان اثرگذار استان ادامه دارد و از بانوان توانمند هم استانی تقاضامندیم که رزومه خود را به دفتر امور زنان و خانواده استانداری ارسال کنند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 ناشناس 1401/12/6 20:32:39

    حالا دیگر مطمئن شدم که این خانم کار درست را انجام داده که از همه طرف اورا می کوبند. متاسفانه در استان ما یک عده ای یا باید خودشان انتخاب شوند یا شروع به تخریب می کنند. یک نفر هم که به عدالت رفتار می کند این هست رفتار ما. درود بر این حرکت. درود بر مدیرجوان؛؛ بعد از سال ها که خبری از امور بانوان نبود این بانو نام امور بانوان را زنده کرده. دست مریزاد

    پاسخ
  • 2 فرهنگی 1401/12/5 11:5:54

    اینها ،همانهایی هستند که .....

    پاسخ
  • 3 ایران آریائی 1401/12/4 22:23:5

    به درستی باید مانند همسر رئیسی،چندنفر از زنان بورکینافاسو،قرقیزیستان،صربستان ارمنستان را دعوت میکردید تا پروژه بطور کامل تکمیل شود،جماعت خانه از بن بست ویران است شماها درفکر ایوانید

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها